20 Ocak 2015 Salı

Bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoşgeldin sevdiğim...

Bir zamanlar dağlar dumanlar kaplıydı...
Bir zamanlar karanlıktı dünya...
Kapatmıştı tüm ışıklarını yüreğim...
Öylesine bir yöne yürürken bedenim ve bırakmışken karanlığın derin boşluğuna ruhumu....
Seni gördü gözlerim...
Önceleri sadece bir hayal gibi olamayacağını bildiğim bir masaldan ibarettin ama ne denir adına bilmiyorum, ister kader, ister tesadüf, ister emek, ister sabır, istersen inanç de, tek bildiğim bu masalın içinde bir peri belirdi ve bizim gerçekleğimizi tüm dünyaya gösterme şansı verdi...
Kolay olmadı sarılmak, öyle derin izler vardı yüreğimizde her uzanışımızda tekrar kanar mı diye sorguladığımız...Çok acıtmışlardı bizi kimbilir belki bilip belki de bilmeden...Oysa bir zamanlar arkasından gözyaşları döktüğümüz hatta belki uyanamayacağımızı sandığımız sabahları bize terkeden onlar, herşeyi geride bırakıp nasıl da yaşanmamışlıkla yeni hayatlar kurmuşlardı...İşte biz o unutulmuş yaşanmamışlıkları aldık sevdiğim ve her birini bir nakış sabrıyla ilmek ve ilmek, tekrar ve tekrar tüm güzellikleriyle yeniden yaşadık, yaşattık...
Sevmek emanet etmekti yüreğinin en sızlayan köşesini sevdiğine, kırılgan, naif, saf ve dürüst, emanetimize sahip çıktık çünkü biz...

Seni anlatmak isterdim kendi gözlerimle tüm dünyaya anlasınlar diye ama kelimeler yetersiz biliyorum gözlerimin ruhumda birleştirdiği güzellikleri anlatmaya...Öylesin ki aslında çok sert görünen bir kabuğun altında tüm evrenin sırlarını saklar gibi, tüm insanları kucaklar gibi...İçinde saklı o kocaman çocuğun tüm karanlıkları delip geçen muzip gülümsemesidir en derinlerimde kazınmış olan...

Bugün dağların tüm dumanı o gülümsemenle aralandı sevdiğim ve ben ışıklar içinde yandım... Şimdi sen bana yangın ol, ben sana rüzgar...Sen bana ne kadar geç kalmış ve ben sana ne kadar erken gelmiş olsam da, tutuşsun gün, yansın geceler, vaktimiz varken...

Sefa geldin, hoşgeldin sevdiğim...Öyle geldin ki seninle geçirdiğim her gün ben yeniden doğdum....İyi ki doğdun...

http://www.youtube.com/watch?v=w3MMbvh-vmE



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de içinden geçenleri buradan benimle paylaşabilirsin